June 5, 2011

Nos cous coincés dans ce collier de fumée.

Dears readers, I chose today to show you my first photos shooting, done in September 2010, in one hour only. It was a great moment for me, and my friends. I enjoyed so much, and so I continued to organize photos shootings. But the first is always very special, and so it was. I remember it as it was yesterday, but unfortunately not. 

Chers lecteurs, j'ai choisi aujourd'hui de vous montrer mon premier photo shoot, fait en Septembre 2010, en une heure seulement. C'était un grand moment pour moi, et mes amis. Je me suis tellement amusée que j'ai continué à organiser des photos shoots. Mais la première fois est toujours très spéciale, et ça l'était. Je me souviens comme si c'était hier, mais malheureusement non.

Title of the article in english : Our necks stuck in a necklace of smoke.
*


 La drogue c'est comme une femme. Elle ne te pardonnera pas si tu dépasses la mesure avec elle.  
Drug is like a woman. She won't forgive you if you go beyond the limit with her.

Gérard Gévry
























Organisez d'urgence les jeux olympiques des dopés, toutes drogues confondues étant admises, du moment que les records tombent. Succès garanti. 
Organize urgently the Olympic games of the doped, all drugs accepted, as long as records are broken. Guaranteed success.

Roland Topor

Photos by : Elodie Hope Springs
Models : Audrey & Luc
Special thanks to : Zoé !

4 comments:

Thanks for writing comments. We love to read them and they really make us smile :)