December 27, 2010

Karolina Kurkova should stop being so perfect, because she's getting on my nerves


Some inspirations taken from the ELLE France of last August week (2010, special fashion)
Quelques inspirations tirées du ELLE France de la dernière semaine d'aout (2010, numéro spécial Mode)

Actually, these are the Christmas' present I'll never have but I'll always wish.
En fait, ce sont les cadeaux de Noel que je n'aurai jamais, mais que je désirerais toujours.

Elodie Hope Springs.

This sweat where I’d love to snuggle up in.
Cette veste dans laquelle je me blotirais.


This dufflecoat which is so…mmh, perfect ? But Maybe it’s because it is weared by Karolina. B****.
Ce dufflecoat que je trouve tellement...parfait ? Mais c'est peut etre parce que il est porté par Karolina. P***.

This cloak which is so original and so fashionable at the same time.
Cette cape, tellement originale et stylée à la fois.


*



A bit seeming like Kate Moss’ ad for Isabel Marant ? Take a look ! YeS, sure, Karolina is more provocative, you know, and beside her, Kate Moss stands more for someone distinguished, a little bit more “a french cliché” I think ! But I’m quite sure this picture is inspired by Isabel Marant’s ad !
Cela ressemble un peu à la pub de Kate Moss pour Isabel Marant, non ? Regardez ! Bien sur, Karolina est beaucoup plus provocante, et à coté d'elle, Kate Moss représente davantage quelqu'un de distingué, un peu plus "french cliché" je pense. Mais je suis presque sure que cette photo est inspirée par la pub d'à coté !
*
And actually, I show you some good pictures I loved in this editorial.
Et maintenant, je vous montre quelques photos que j'ai adoré dans cet éditorial.



A bit perfect, no ?

A bit Lady Gaga, no ?

To finish, a last picture from the ELLE « School is not finished ».
What can I say ? Nothing. Karolina Kurkova impresses me.

Pour finir, une dernière image du Elle "L'école n'est pas finie".
Qu'est-ce que je peux rajouter ? Rien. Karolina Kurkova m'impressionne.

1 comment:

Thanks for writing comments. We love to read them and they really make us smile :)